Oficines de registre - Cl@ve
Oficines de registre - Cl@ve
Cl@ve és un sistema orientat a unificar i simplificar l'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics. El seu objectiu principal és que el ciutadà pugui identificar-se davant l'Administració mitjançant claus concertades (usuari més contrasenya), sense haver de recordar claus diferents per accedir als diferents serveis.
Prèviament a la utilització del sistema Cl@ve cal registrar-se al mateix, aportant les dades de caràcter personal necessàries. Aquest registre es pot fer de manera presencial, acudint a una de les oficines de registre Cl@ve, o per internet.
Podran actuar com oficines de registre Cl@ve aquells organismes públics que disposin de desplegament territorial i compleixin els requisits tècnics necessaris establerts. Actualment, funcionen com oficines de registre Cl@ve les següents oficines:
- Xarxa d'Oficines de l'Agència Espanyola d'Administració Tributària
- Oficines de Registre de "Cl@ve". seguretat Social
- Xarxa d'oficines del Servei Públic d'Ocupació Estatal
- Xarxa d'oficines d'Informació i Atenció al Ciutadà de les Delegacions de Govern:
- Comunitat Autònoma d'Andalusia
- Comunitat Autònoma d'Aragó
- Comunitat Autònoma de Cantàbria
- Comunitat Autònoma de Castella i Lleó
- Comunitat Autònoma de Castella-la Manxa
- Comunitat Autònoma de Catalunya
- Comunitat Autònoma d'Extremadura
- Comunitat Autònoma de Galícia
- Comunitat Autònoma de les Illes Balears
- Comunitat Autònoma de Canàries
- Comunitat de Madrid
- Regió de Múrcia
- Comunitat Foral de Navarra
- Comunitat Autònoma del País Basc
- Principat d'Astúries
- Comunitat Autònoma de la Rioja
- Comunitat Valenciana
- Ciutat Autònoma de Ceuta
- Ciutat Autònoma de Melilla
Es pot obtenir més informació del sistema Cl@ve a través del Portal informatiu.
Informació relacionada: