Acceso á sede

O acceso á web realízase mediante cl@ve. Só o acceso para calquera trámite que requira sinatura ou comparecencia necesitarase usar do compoñente de @sinatura.

Información sobre cl@ve

Información sobre certificado dixital e @sinatura

Acceso aos expedientes das seguintes categorías

  • Autorizacións administrativas
  • Certificacións e cursos
  • Cooperación transfronteiriza e territorial
  • Empregados públicos
  • Entidades locais
  • Estranxeiría
  • Premios á calidade
  • Réxime de incompatibilidades
  • Subvencións
  • Suxestións e queixas
  • Suxestións e queixas aeval
  • Transportes

Acceso aos expedientes de categorías dentro do seu propio sistema

Certificado dixital

Información de importancia sobre o certificado dixital

Esta página requiere el uso de un certificado digital reconocido por cualquiera de las entidades oficiales de certificación nacionales, o del DNI electrónico. Si no dispone de uno, por favor, consulte la página de información disponible en https://valide.redsara.es para obtener uno, ya que no podrá acceder a la página de ingreso.

Para a realización da sinatura electrónica dos documentos requírese dun compoñente de @sinatura que tarda uns minutos en descargarse, instalarse e cargarse, por favor, sexa paciente e lea as instruccións da instalación proporcionadas.

Requisitos técnicos

Require de banda ancha polo volume da información a transmitir e un certificado dixital de persoa física ou xurídica activo. Este sistema require de documentos que serán transmitidos pola rede, cun tamaño máximo de 4 Mb por ficheiro.

Requisitos técnicos do compoñente de sinatura

  • Windows: Internet Explorer 9 e superiores, Mozilla Firefox ou Google Chrome (derradeiras versións). Java 6 e 7.
  • Linux: Mozilla Firefox e Google Chrome. Java 6, Java 7, OpenJDK 7.
  • MacOS X: Apple Safari, Mozilla Firefox e Google Chrome. Apple Java 6 seguido indicacións de Apple, Oracle Java 7.