X
  • Para poder firmar electrónicamente con su certificado en la Sede Electrónica, es necesario que tenga instalada la aplicación AutoFirma. Puede descargar esta aplicación desde el Portal de Firma Electrónica. Una vez descargada, siga las instrucciones para instalarla en su dispositivo.

Acceso á sede

O acceso á web realízase mediante cl@ve. Só o acceso para calquera trámite que requira sinatura ou comparecencia necesitarase usar do compoñente de @sinatura.

Información sobre cl@ve

Información sobre certificado dixital e @sinatura

Certificado dixital

Información de importancia sobre o certificado dixital

Esta página requiere el uso de un certificado digital reconocido por cualquiera de las entidades oficiales de certificación nacionales, o del DNI electrónico. Si no dispone de uno, por favor, consulte la página de información disponible en https://valide.redsara.es para obtener uno, ya que no podrá acceder a la página de ingreso.

Para a realización da sinatura electrónica dos documentos requírese dun compoñente de @sinatura que tarda uns minutos en descargarse, instalarse e cargarse, por favor, sexa paciente e lea as instruccións da instalación proporcionadas.

Requisitos técnicos

Require de banda ancha polo volume da información a transmitir e un certificado dixital de persoa física ou xurídica activo. Este sistema require de documentos que serán transmitidos pola rede, cun tamaño máximo de 4 Mb por ficheiro.

Requisitos técnicos do compoñente de sinatura

  • Windows: Internet Explorer 9 e superiores, Mozilla Firefox ou Google Chrome (derradeiras versións). Java 6 e 7.
  • Linux: Mozilla Firefox e Google Chrome. Java 6, Java 7, OpenJDK 7.
  • MacOS X: Apple Safari, Mozilla Firefox e Google Chrome. Apple Java 6 seguido indicacións de Apple, Oracle Java 7.