X
  • Aviso: Para visualizar las notificaciones en el ámbito de Extranjería deberá acceder a través de la opción "Mis Expedientes"

  • Les informamos que el sábado 24 de octubre, a partir de las 8.00h todas las aplicaciones de esta sede electrónica que usen el sistema de autenticación cl@ve y los diferentes sistemas de firma electrónica con certificado, no prestarán su servicio con normalidad por labores de mantenimiento. La duración aproximada de las actuaciones se estima en ocho horas. Disculpen las molestias.

Oficinas de rexistro - Cl@ve

Oficinas de rexistro - Cl@ve

Cl@ve é un sistema orientado a unificar e simplificar o acceso electrónico dos cidadáns aos servizos públicos. O seu obxectivo principal é que o cidadán poida identificarse ante a Administración mediante claves concertadas (usuario máis contrasinal, sen tener que recordar claves diferentes para acceder aos distintos servizos.

Previamente á utilización do sistema Cl@ve é necesario rexistrarse no mesmo, achegando os datos de carácter persoal necesarios. Este rexistro pode facerse de forma presencial, acudindo a unha das oficinas de rexistro Cl@ve, ou por internet.

Poderán actuar como oficinas de rexistro Cl@ve aqueles organismos públicos que dispoñan de despregamento territorial e cumpran os requisitos técnicos necesarios establecidos. Actualmente, funcionan como oficinas de rexistro Cl@ve as seguintes oficinas:

  1. Rede de oficinas da Axencia Española de Administración Tributaria
  2. Oficinas de rexistro de "Cl@ve". Seguridade Social
  3. Rede de oficinas do Servizo Público de Emprego Estatal
  4. Rede de oficinas de información e atención ao cidadán das delegacións de Goberno:

 


Pódese obter máis información do sistema Cl@ve accedendo ao portal informativo.

Información relacionada:

Resolución do 28 de setembro de 2015 da Dirección de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións, pola que se establecen as condicións para actuar como oficina de rexistro presencial do sistema Cl@ve